marți, 18 noiembrie 2014

Chiar nu-ti e rusine de prestatia ta in ultimele alegeri?

Meleșcanu, despre excursiile în străinătate, la vot: Știu că s-au făcut, dar nu am probe

Ministrul Afacerilor Externe, Teodor Meleșcanu, a declarat, marți, că afirmațiile sale din ziua alegerilor referitor la cei care au mers în excursie în străinătate pentru a vota se bazează pe o serie de informații care nu au fost modificate, dar și le menține.
Foto: (c) LIVIU SOVA/AGERPRES FLUX
La remarca unui jurnalist, că duminică a declarat că au mers cetățeni români în excursie în străinătate pentru a vota, Meleșcanu a replicat: "Asta spuneam duminică și altceva spun astăzi, am dat o declarație. Ceea ce am spus duminică este bazat pe o serie de informații care nu sunt verificate și în consecință nu am de ce să extind acest subiect".
Întrebat dacă acest lucru înseamnă că nu își mai menține declarația, ministrul a spus că și-o menține, întrucât știe că au fost astfel de excursii.
"Ba da, pentru că știu că s-a făcut, dar nu asta e problema, trebuie să ai probe pentru așa ceva", a explicat Meleșcanu.
La insistențele jurnaliștilor, care l-au întrebat dacă face declarații fără să aibă probe, ministrul a spus că poate transmite informații care ajung la el, dar nu poate face niciun fel de acuzații, atâta timp cât nu are probe.
Ministrul Afacerilor Externe, Teodor Meleșcanu, a declarat, duminică, după ce a votat, că este "indecent" să votezi în străinătate, în condițiile în care o poți face în România, precizând, în context, că Elena Udrea a anunțat că votează la Londra, iar Monica Macovei la Paris.
"Am văzut declarații și am văzut multă lume care s-a dus în excursie să voteze. (...) Doamna Udrea a anunțat că se duce la Paris să voteze, doamna Macovei că se duce la Londra. (...) E de bun simț când ai alegeri și poți să votezi acasă și ești în România, să votezi în România. Și eu am făcut acest lucru. Nu m-am referit la nicio persoană, la toți cei care au făcut acest lucru", a spus Meleșcanu.
AGERPRES/(A — autor: Cătălin Alexandru, editor: Mihai Simionescu)
Citește și:
Trimiteți un comentariu