joi, 20 noiembrie 2014

Din targ adunate

Iohannis, în “gura” piteştenilor

Niculina Călin
Niculina Călin
De departe, cel mai fierbinte subiect al săptămânii este legat de noul preşedinte al României. Ce impresie le-a făcut Klaus Iohannis piteştenilor citiţi în ceea ce urmează. 
“Am încredere în el”
George Pleşa: “Deocamdată, am o părere bună despre acest Iohannis. Pare a fi un om de caracter, îmi place felul lui de a fi. Am încredere în el, dar nu am mari aşteptări.”
Tatiana Oprea: “Iohannis este pe placul meu din toate punctele de vedere. Îi doresc să aibă succes în noua sa carieră şi îl sfătuiesc să se detaşeze cât mai repede de tabloul din spatele lui.”
Domnica Cercel: “Eu am încredere în Iohannis. Cred că am ales în sfârşit un om de conducere ca lumea.”
Andrei Cârstoiu: “Am vrut o schimbare. Noi, cei care l-am votat pe Iohannis, considerăm că el este mai potrivit la şefia ţării decât Ponta.”
Adriana Cârstoiu: “Omul Iohannis mi-a făcut o impresie bună. Am fost minţiţi cu prea multe, de aceea l-am ales pe el ca preşedinte al României. Nu ne pierdem speranţa că vom trăi mai bine.”
Ştefan Macarie: “Iohannis e mai OK decât Ponta, care vrea comunism. Presupun că preşedintele ales o să ne scoată din criză şi că, sub conducerea lui, economia va creşte.”
“Este un om ascuns”
Mioara Stan: “Iohannis este un om ascuns; nu a promis nimic până să fie votat. Cu el în fruntea ţării, adio pensii mărite!”
Maria Vlad: “Nu mi-a plăcut de Iohannis de la început, din cauza rictusului, a rânjetului de pe faţă care te face să crezi că ne spune: «O să vă arăt eu vouă!».”
Niculina Călin: “Nu-l cunosc pe acest om, dar Iohannis mie îmi face o impresie urâtă. Eu l-am ales pe Ponta, pentru că el mi s-a părut a fi un băiat bun.”
George: “Iohannis este… terorist, la fel ca toţi ceilalţi preşedinţi.”
Alin Holba şi Eugen Sanda
Alin Holba şi Eugen Sanda
“Mai puţine laude”
Alin Holba: “La prima vedere nu mi-a plăcut acest Iohannis, dar la a doua, parcă-parcă am început să-l percep altfel. Totuşi, mie mi s-a părut că Ponta ar fi mai bun ca preşedinte al ţării, fiindcă el ştie să se exprime mai bine, faţă de Iohannis.”
Eugen Sanda: “Eu mă abţin de la comentarii cu privire la preşedintele ales. Aştept să văd ce va face el pe parcurs.”
Eugen Burcea: “Să procedăm şi noi ca nemţii: să-l măsurăm de mai multe ori pe acest om până să-i punem o etichetă. Mai puţine laude şi mai multe fapte.”
Bianca Stănciulescu: “Este un om al regulilor, al bunului-simţ, ştie să asculte, este carismatic, arată bine. Dar aceste calităţi nu-i sunt suficiente pentru a se lupta cu sistemul. Vom trăi şi vom vedea dacă la 16 noiembrie am tras lozul câştigător”.
Trimiteți un comentariu