sâmbătă, 22 noiembrie 2014

Intoarcerea la natura

Www.Casa-Verde.ro

Acest website a fost făcut in speranța că va trezi interesul pentru o arhitectură prietenoasă, mai blândă și totodată ecologică şi într-un mod de viaţă sănătos, apropiat de natură şi cu respect faţă de mediul înconjurător.
Experimentul ecologic este amplasat pe malul drept al Nerei la iesirea din chei, vis-a-vis de satul Sasca Română. Menirea acestei căsuțe este să vă inspire şi să vă implice în acest gen de arhitectura.

83 răspunsuri la Casa-Verde

Jacquie Howard spune:

5 decembrie 2011 la 1:00

Would you please post photos of the interior, and do you sell the plans for this? I love this little house..it’s perfect for me!
Thank you.

Răspunde

gabriel spune:

5 decembrie 2011 la 17:47

….si noi vrem foto, se poate?

Răspunde

irina maria spune:

7 decembrie 2011 la 20:56

cred ca e plina de liniste,…..si are un aer de poveste!

Răspunde

Carmen spune:

16 decembrie 2011 la 10:06

ma bucur sa stiu ca exista in Romania oameni procupati de acest stil de viata ,care pana la urma ar trebui sa fie o stare naturala a noastra ….:)

Răspunde

ioana spune:

16 decembrie 2011 la 12:40

buna ziua, de ceva ani mi-am propus sa imi construesc o casa di pamant ca si a bunicilor care e inca in picioare, dar as avea nevoie de ajutorul vostro: e necesara autorizatia de constructie ? este cineva care stie sa construiasca asemenea case ? orice informatie imi va fi de folos,
va multumesc si astept vesti, Ioana

Răspunde

crisan sabin spune:

21 ianuarie 2013 la 15:14

Buna Ioana
Casa parinteasca areperte 80de ani este din lut si am crescut in ea.
lucrez pe finisari interioare si as dori sa fac o casa din lut daca gasesc un client .

sabin

Răspunde

crisan eugenia spune:

25 octombrie 2013 la 21:51

Eu doresc o casa de lut.Caut o echipa pentru constructie.

Răspunde

ichim pavel spune:

10 decembrie 2013 la 10:33

putem discuta pe aceasta tema .

Răspunde

Ani spune:

30 mai 2014 la 17:35

Buna ziua caut mester care sa izoleze peretele din len cu lut. Ma puteti ajuta?
Multumesc

ioana rotar spune:

16 iunie 2014 la 10:01

ati putea sa imi trimiteti poze cu casa pe care ati renovato?
in ce judet este ? eu am teren la 80 km de Cluj.
va multumesc. Ioana

Răspunde

balasa spune:

26 martie 2012 la 19:04

buna sunt marian vreau sa fac si eu ceva

Răspunde

Salvador Inda spune:

31 martie 2012 la 23:09

Qututa e incluso su color e hermosa casa. Me gusta la armonía de sus formas, su color. La textura de sus mros y la puerta y ventanas. Felicitaciones desde México !

Răspunde

maria miu spune:

8 aprilie 2012 la 19:39

despre sasca(casa verde)unde ma pot adresa,in ce perioada a anului si unde se afla ,in ce judet

Răspunde

mihai spune:

25 noiembrie 2012 la 22:52

Casa se afla in judetul Caras-Severin.Zona este superba.

Răspunde

nicolae spune:

30 aprilie 2012 la 11:34

Cand am vazut casuta, mintea mi-a fugit in lumea povestilor spuse de mama, iar cand ne-a intampinat doamna, am crezut ca ne-am intalnit cu zana cea buna. Imi pare rau ca nu i-am spus dorinta mea: de a face o vraja, ca oamenii sa fie mai creativi, calzi si iubitori, la fel ca dumneavoastra, doamna arhitect.

Răspunde

iulia spune:

15 mai 2012 la 17:35

o constructie superba intr-o lume ciudata. pacat ca ne-am orientat cu totii catre ciment si materiale neorganice si am uitat sa traim cu adevarat. poate vom realiza ca numai traind in tandem cu natura vom fi cu adevarat fericiti. pamantul a fost primul, animalele urmatoarele si se pare ca pe urma a pasit si omul….
felicitari pt decizia indrazneata!!!!!!

Răspunde

http://educatieprinjoc.com/ spune:

25 mai 2012 la 16:09

Foarte frumoasa casuta, parca-i din povesti. Felicitari celor care au realizat-o. Si noi suntem interesati de stilul de viata eco-friendly!

Răspunde

Nora spune:

14 iunie 2012 la 16:00

Ce căsuță dulce , gingașă, primitoare, ca de turtă dulce….dacă privești bine…parcă vezi și aburul proaspetei turte dulci din care este făcută…și dacă iti pui și simțurile în alertă…mmm simți aroma unei turte dulci făcute de bunicuța ??..o casă ce îți permite să visezi…la cea mai pură perioadă a vieții tale…atunci când te extaziai la turta dulce a bunicii după o ”joacă” dravănă…..și atunci ??? pentru ce restul…!!! Vă transmit MULTA DRAGOSTE…vouă ce a-ti infăptuit-o…avevărul ca sunt în strângere de informații pentru a-mi construi o așa casă căci imi încep propia PERMACULTURA…si o astfel de casă se află în planul meu…poate vă voi invita la participarea la construcție ….Multumesc

Răspunde

Heja Ladislau spune:

29 iunie 2012 la 13:56

Buna,

Nu este o casă verde ci una ecologică. Este verde din punct de vedere a materialelor de construcții utilizate.
Din punct de vedere a izolației termice nu corespunde cerințelor minimale.
Trebuie încurajate astfel de lucrări dar ar trebui totodată respectate niște cerințe minime și de ce nu să fie peste cerințe minime ( izolare termică, structură, etc.).

Cu respect
Ladislau

Răspunde

Ileana Mavrodin spune:

2 martie 2013 la 17:30

Draga Ladislau, căsuța e răcoroasa vara și călduroasa iarna, nu are nevoie de umidificator iarna și dezumidificator vara, nu are nevoie de instalații de aer condiționat sau filtre de aer. Factorul R l-au inventat cei care vand polistiren si vata minerala.
Cat despre minima rezistenta te invit sa urmărești acest filmuleț pe youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=ChbccUQhpJc

Răspunde

Maria Conover-Smith spune:

13 martie 2013 la 23:39

Draga Ileana, mi-a trebuit sa trec un ocean si sa traiesc 60 de ani si sa vad ce ai creat. Nu am cuvinte sa-ti spun ce mindra sint de tine si ce fericita sint ca am gasit web site al tau. Daca m-am uitat sa gases un motiv sa vin inapoi, asta este. Casa de pe coperta (asta rotunda) i-mi aminteste de casa care bunici mei au avut si i-mi petreceam vacanta la ei cind eram copil. Multumesc ca mi-ai dat un motiv bun sa ma uit inainte.

Răspunde

Simina spune:

19 iulie 2012 la 17:05

Draga Ileana, te felicit si ma bucur sa fiu printre primii care am aflat de proiectul tau in urma cu citiva ani. Iti urez succes in tot ceea ce faci si te asteptam cu drag la Brebu.

Răspunde

Serban Stanescu spune:

3 august 2012 la 14:42

Felicitări pentru promovarea ideii!
Da, în mod cert, a venit vremea să ne întoarcem ACASĂ!
Iar ACASĂ, înseamnă în NATURĂ!
Am în plan să am o casă din lemn şi o grădină făcută pe principiile permaculturii!

Răspunde

Tania spune:

13 octombrie 2012 la 17:29

I love this home! congratulations to the makers.
Love and Light from beautiful Greece.
Tania from SivaTsiDol.

Răspunde

Teo Coach del Bienestar spune:

15 noiembrie 2012 la 14:35

Would love to see big pictures on one page.. just to see the details of the construction. As it is all snowy… contrasts dont show as much but its nice all the same. Love the double door to prevent the cold from getting in.
why would you hame it casa verde (green house) which is spanish? Id like to know.
Cheers

Răspunde

ela spune:

21 noiembrie 2012 la 0:36

Teo, casa verde is romanian!

Răspunde

ianos spune:

30 noiembrie 2012 la 3:03

It’s romanian “casa verde” and is called like this because it’s a ecological house

Răspunde

Lucian spune:

3 februarie 2013 la 15:07

Casa verde means the same thing as ih her sister-language, spanish!

Răspunde

Joe C. spune:

21 noiembrie 2012 la 2:53

Locuiesc in Atlanta,,,si eu as vrea sa ma intorc la natura ,,miar place sa vizitez casa sau cel putin sa vad ceva poze ma va relexa,,,,,,,e superba ideia,,,,,

Răspunde

Joe Cab spune:

21 noiembrie 2012 la 2:55

Locuiesc in Atlanta si mie imi suride o cabana mica ,,,mia placut ideia dv. miar place sa o vizitez sau cel putin ceva poze,,,inapoi la viatza simpla,,,,,,multumesc JC

Răspunde

teo spune:

28 noiembrie 2012 la 13:33

Buna!

uite aici poti vedea reportajul cu casa verde
http://www.youtube.com/watch?v=xmTdZKfDuPU

Răspunde


Trimiteți un comentariu