miercuri, 26 noiembrie 2014

Si eu am votat cu Santa Klaus

Cu cine a votat fiul vitreg al Gabrielei Firea. "Am suflat în lumânări, dorindu-mi un preşedinte. Dorinţa mi s-a îndeplinit"

Fiul vitreg al senatoarei Gabriela Firea a anunţat printr-o postare pe Facebook că a votat cu Klaus Iohannis.

Deşi a fost purtătoarea de cuvânt a campaniei prezidenţiale a lui Victor Ponta, Gabriela Firea nu a reuşit să-şi impună opiniile politice şi în familie. Fiul său vitreg, Răzvan Firea, a anunţat, într-o postare pe Facebook, că de ziua lui şi-a dorit un preşedinte, iar dorinţa i s-a îndeplinit.

Postarea a fost făcută pe 17 noiembrie, după ce au fost anunţate rezultatele alegerilor, în care fiul vitreg al senatoarei PSD îşi exprimă susţinerea pentru românii din diaspora şi pentru generaţia tinerilor.

"Ieri a fost ziua mea. Acum 25 de ani, primeam cadou o revoluţie. Aseară am suflat în lumânări, dorindu-mi un preşedinte. Dorinţa mi s-a îndeplinit. Indiferent ce se va întâmplă în continuare, bun sau rău, am demonstrat că decizia ne aparţine, în ciuda multora, care nu au crezut în forţa noastră. Aş vrea să mulţumesc generaţiei mele, care poate până ieri nu ştia care e stânga şi care este dreapta, însă a demonstrat că are o voce, o voce puternică, ce pusă la încercare, se poate transforma într-un vuiet de neînvins. Am urmărit acest filmuleţ, cu sufletul alături de diaspora, de prietenii mei dragi şi am avut un sentiment de apartenenţa la statutul de român, cuvânt pe care de azi înainte îl redefinim cu mândrie. YO, Honeys! We did it!", a scris Răzvan Firea, pe pagina sa de Facebook.

Mai mult, în comentariile primite, unul dintre prietenii săi l-a lăudat că nu împărtăşeşte aceleaşi convingeri cu mama sa, moment în care Răzvan Firea a punctat faptul că senatoarea PSD nu este decât "fosta soţie a tatălui său".

"Mama mea, Carmen Elena F, îmi împărtaşeşte opiniile. Din cauza numelui, preluat de la tatăl meu, se face această confuzie. A fost soţia tatălui meu, este mama fratelui meu. Nu suntem intimi, nu împărtăşim păreri", a mai scris el.

Sursă foto: Facebook

Trimiteți un comentariu