vineri, 28 noiembrie 2014

Vine potera. Fug miliardarii

Sursa: Gandul.ro

Ghiţă demisionează din PSD. „Geoană a încercat să îl şantajeze pe Ponta. M-a sunat să-mi spună că dacă nu-l numeşte ministru de Externe va fi război în PSD”
de Anca SIMINA astăzi, 15:43
Ghiţă demisionează din PSD. „Geoană a încercat să îl şantajeze pe Ponta. M-a sunat să-mi spună că dacă nu-l numeşte ministru de Externe va fi război în PSD”
Deputatul PSD Sebastian Ghiţă şi-a anunţat astăzi demisia din partid.
După un schimb de replici prin intermediul presei, Sebastian Ghiţă şi Victor Ponta au ajuns astăzi la concluzia că soluţia momentului pentru aplanarea tensiunilor din PSD este demisia din partid a celui dintâi.
"Am fost chemat de Victor Ponta la biroul dânsului. Am avut o discuţie serioasă. Mi-a spus că declaraţiile mele sunt corecte, dar că nu pot să am iniţiative personale", a anunţat Ghiţă, printr-un comunicat de presă, că pleacă din PSD, la nici o zi după ce îi ceruse retragerea lui Ion Iliescu.
La plecare, deputatul a transmis partidului că va rămâne în afara lui "cât timp chestiunile legate de comunism, corupţie nu sunt rezolvate".
Sebastian Ghiţă nu s-a retzras însă din PSD înainte de a face publică varianta sa în legătură cu tensiunile pe care le-ar fi trezit Mircea Geoană şi, implicit, cu motivul pentru care a fost ieri exclus.
Trimiteți un comentariu