joi, 27 noiembrie 2014

www.nebunii.ro

Te-ai facut curva, d-le Silviu Prigoana?

Da, da ...
Ai vrut sa vezi cum e sa iei banii inainte de a presta. Ai vrut sa fii sigur ca nu ramai si fu...a si cu banii luati, nu-i asa?
Pai bine, mai draga, te alimentez regulat, de doua ori pe saptamana de cativa ani si acum vii, si-mi ceri bani inainte...pai nu ti-e rusine? Nu de alta, iti bat obrazul ca te vad pe la tot felul de televiziuni de debara, unde te dai rotund in ale  moralei. Pacat, te-am scos de la inimioara.
Am mai avut o "aventura" lunile trecute, cu o fata blonda  de-a ta, la tine la "sediu", era sa ma joc cu figurile de stil si sa scriu bordel, dar nu e cazul, care a fost o nesimtita fata de mine ca si client. Reproduc din memorie o fraza spusa in prezenta d-lui director Horvath:"Ar trebui sa zici merci ca ti-l dam si asa". Era vorba de un amarat de tomberon care mi-a fost dat cu contract de comodat, mie, clientul tau statornic...
De ce  trebuit sa ma jigneasca, ca ea sta acolo si pe banii mei.
Rusine, Prigonica draga si zau ca as pleca la alt(iar imi vine sa zic bordel)furnizor de servicii de colectat gunoiul daca tu si cu ceilalti nu v-ati fi impartit orasul, fiecare cu monopolul lui zonal. Vine ea roata, n-a scapat nimeni.
Vezi de ce n-o sa te mai creada lumea, una fumezi si alta...prestezi.

PS
Cine nu ma crede sa se uite la data de pe factura.

Trimiteți un comentariu