joi, 4 decembrie 2014

Sa radem impreuna

Unui prieten din Uniunea Sovietica Ailalata i-am trimis un e-mail, fiind plin de suparare:

Iarna nu-i ca vara. Mi-am schimbat talpicile. Frig, sloata, apa, zapada, s.a.m.d. Imi duc nepotul ba la scoala, ba la tenis, ba la fotbal. Acum is intrun club privat la Steaua. Toate-s private, inclusiv privata. Parintii is pe avioane. Vor sa emigreze undeva in Europa. Bata-i vina pe romani ca a ajuns boala lor si la mine in familie. Stii ca eu is antiemigrare. Am vazut pozele lui Cosmin pe Facebook. Ii plina lumea de romanasi. Si in familia mea sunt nepoti emigranti. Uite ca vor sa imi plece si copiii si nepotii mei directi. Au tot ce le trebuie. Nu-i inteleg. In rest ce sa va spun. Sper sa se adevereasca vorba sotiei: - Poate ai mei copii nu reusesc la examenele emigrarii.
Sa o auda Dumnezeu! Sper ca nu fac dizertatie in casa spanzuratilor. Va doresc multa sanatate. Sa auzim numai de bine. Ss indescifrabil

Romanasi din toata lumea cititi raspunsul prietenului si sa radem impreuna:

Amice, You are bright and as always alright! (judecata taraneasca, sanatoasa).
Da' vorba frantzuzului:

Notre poulle dans votre cour!
Ca in lumea din Apus
Multe sunt precum am spus:
Merg bine, ... cu curu-n sus!

Asta mi s-ar putea aplica si mie (incerc sa fug pana nu devine obligatoriu businessu) :

Toni, 'ncepe a te teme!
Fugi pana nu sar scantei
De prin lumea cu tzapi gay
Si cu capre lesbiene!!!

Numai ca eu n-am (e)migrat dupa "lovele", mancati-ash, ci dupa ceva resurse sa cercetez gandurile mele (pe plaiurile mioritice n-aveam nici banalii solventi ptr experimente la studenti!)

Sa mai traiasca amoru !
A. Toni(c), cershetatoru

Trimiteți un comentariu