miercuri, 21 iunie 2017

Macazul











M-am săturat de politică. Încerc, acum la vârsta treia, să-mi văd lungul nasului. Mă reorientez, un nou site, o nouă viziune asupra frumosului, plăcutului, utilului, deși în antet cam aceleași intenții.

Pentru prieteni, și nu numai, puteți urmări:

                www.amateescuro.com

Cum niciodată nu-i bine să spui nu, ascultă, înțelege, analizează, trage concluzii și acționează în consecință.

"Numai boul este perseverent" zice o vorbă din bătrâni. Mulți din bătrînii mei au trecut la cele Sfinte. Dumnezeu sa-i odihnească în pace!

În viață nu-i bine să te cramponezi întro direcție. Personal, am schimbat macazul, in medie, cam la trei ani, fie ghidonat, dar de mai multe ori din proprie inițiativă. Aș face, și acum, același lucru dar mi-au ruginit încheieturile. Știu că la americani putrezirea întrun loc de muncă nu-i apreciată deloc.

Privesc, uneori, înapoi. Văd multe și pe mulți. Unii au dat, demult, colțul. În rest multe amintiri.

Să privim înainte cu mult optimism!


Trimiteți un comentariu