joi, 15 iunie 2017

Să dăm in bobi.


Grindeanu îl face miș-fărâmiș pe „fostul PDL-ist” Dragnea: Eu n-am repetat ani de școală!



Prim-ministrul Sorin Grindeanu îl face miș-fărâmiș pe „fostul PDL-ist" Liviu Dragnea.

S-a întâmplat joi seară, într-o declarație la Palatul Victoria, unde Grindeanu a afirmat că va demisiona din fruntea Guvernului doar dacă Dragnea va pleca și el de la cârma Partidului Social Democrat.

Iată principalele declarații ale șefului Executivului:

„E o zi tristă pt mine. Astăzi, la presiunile lui Liviu Dragnea, am fost exclus din PSD. Mă uit în ochii dv și spun așa: oricât ar încerca Liviu Dragnea să scape de mine (pt că îi sunt incomod), am fost, sunt și voi fi PSD-ist.

În momentul de față, dl Liviu Dragnea încearcă să confiște un întreg partid și asta se vede pt că-i e frică de contactul cu marea masă a membrilor de partid.

De 1 an de zile, acest partid nu a mai avut, spre exemplu, un BPN, care se ținea în fiecare luni la partid, așa cum știți. Singurele modalități prin care se conduce în acest moment PSD sunt aceste CEx-uri din 2 în 2 luni sau o dată pe lună și sunt organizate în general pt execuții. Pe cel de ieri îl știți, penultimul (legat de dl Nicolae Șerban), antepenultimul de dl Mihai Chirica.

Pe 15 iunie 2017, în istoria noastră, se va scrie că Liviu Dragnea, împotriva intereselor țării, împ propriului partid, a decis să dărâme un guvern legitim, pe care – așa cum se lăuda acum ceva timp – el l-a pus. Nu PSD l-a pus, nu votul românilor, nu parlamentarii PSD și ALDE, ci el, pe persoană fizică: Liviu Dragnea.

Totodată, tot azi, se va mai spune ceva: că PSD a decis să depună moțiune de cenzură împotriva propriului guvern, dintr-un simplu motiv și unul singur: pt că dl Liviu Dragnea vrea tot mai multă putere. Care a fost justificarea? acea analiză mincinoasă despre care am vorbit aseară

Tot ieri, vă mai spuneam că sunt membru de partid de 20 de ani și voi rămâne membru PSD, indiferent de ce spune Liviu Dragnea. Eu voi rămâne PSD-ist, indiferent câte CEx-uri de excludere a mea vor organiza domnul fost PDL-ist Liviu Dragnea. Ce o să facă într-un final? o să ne excludă pe toți din partid, pe toți cei care încercăm să spunem că lucrurile nu merg în direcția corectă? Să știți că nu cred c-o s facă lucrul ăsta, pt că n-o să fie lăsat. Într-un final, dl LD o să fie oprit de către partid

Eu sunt calm – eu am unde să mă-ntorc. Mi-am făcut școala la timp, fără să repet ani. Domnul Liviu Dragnea se agață disperat de funcții, în speranța că asta îl va salva de trecut. Asta este credința mea. Aceasta este puterea care-l mână-n luptă.

Președintele PSD Liviu Dragnea trebuie să-și asume situația de criză în care a aruncat România și de care-i spuneam, în urmă cu 3-4-5 zile și pe care a trecut-o în derizoriu (spunea că nu știe despre ce vorbesc). De ce face lucrul ăsta? Pentru că așa vrea. Este singurul care poartă responsabilitatea acestui dezastru politic și din păcate lucrurile acestea duc la această incertitudine, această destabilizare.

În acest moment, suntem într-un blocaj. În consecință, până luni, îi cer lui Liviu Dragnea să se gândească bine și să-și asume responsabilitatea acestei crize. După ce Liviu Dragnea demisionează, demisionez și eu. Vreau să vă asigur pe toți că mă voi comporta în acești parametri, dar responsabilitatea nr 1 stă pe umerii celui care a dus România în această situație – și anume Liviu Dragnea".


Trimiteți un comentariu